Home All VRGames Τι ακριβώς να περιμένουμε από το PS VR2;

Τι ακριβώς να περιμένουμε από το PS VR2;

Είναι κανείς πραγματικά ενθουσιασμένος για το PlayStation VR 2;

by siaxrasmichalis
70 views

Το πρόσφατο State of Play της Sony έδειξε πολλά, πολλά υποσχόμενα παιχνίδια, αλλά ακόμα δεν είμαστε σίγουροι τι ακριβώς να περιμένουμε από το PS VR 2.

Γεια σου, θυμάσαι όταν όλοι νόμιζαν ότι το αρχικό PlayStation VR επρόκειτο να εκτοξεύσει την εικονική πραγματικότητα στο mainstream;

Αυτό έγινε πριν από περισσότερα από πέντε χρόνια τώρα, οπότε μην ανησυχείτε αν οι λεπτομέρειες έχουν γίνει μουντές. Ενώ το PS VR ήταν τελικά μια εμπορική επιτυχία, πουλώντας περισσότερα από 5 εκατομμύρια ακουστικά μέχρι το 2020, δεν κατάφερε να σπάσει τη σφραγίδα της συντριπτικής διείσδυσης VR.

Λοιπόν, φαίνεται ότι η Sony εξακολουθεί να είναι πραγματικά αφοσιωμένη σε όλο αυτό το πράγμα VR, καθώς έδειξε αρκετά εντυπωσιακά τρέιλερ για τα επερχόμενα ακουστικά PS5 κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της κατάστασης παιχνιδιού νωρίτερα αυτό το μήνα.

Όμως, ενώ το VR-ified λαμβάνει μεγάλα ονόματα όπως το Resident Evil και το Horizon μπορεί να κινήσει τη βελόνα για τους σκληροπυρηνικούς παίκτες που δεν έχουν πατήσει ακόμα τη σκανδάλη σε ακουστικά, τι ακριβώς πρέπει να περιμένουμε από το νέο μαχαίρι της Sony στην τεχνολογία; Για να το πω ωμά, δεν είμαι πραγματικά σίγουρος ακόμα — και ως εκ τούτου, η Sony βρίσκεται σε λίγο περίεργη θέση αυτή τη στιγμή.

Στα πέντε και πλέον χρόνια από την κυκλοφορία του PS VR, το τοπίο της εικονικής πραγματικότητας έχει αλλάξει αρκετά. Η επιτυχία του Meta Quest 2 (και του προκατόχου του) κατέστησε σαφές ότι υπάρχει μια μεγάλη αγορά για αυτόνομα ακουστικά που δεν σπάνε τα χρήματα, στέλνοντας σχεδόν 9 εκατομμύρια ακουστικά πέρυσι σύμφωνα με την IDC. Για το περιβάλλον, αυτός είναι σχεδόν διπλάσιος από τον συνολικό αριθμό όλων των ακουστικών VR και AR που πωλήθηκαν το 2020.

Η αγορά VR έχει χωριστεί εδώ και λίγο καιρό μεταξύ ακουστικών υψηλής τεχνολογίας που βασίζονται σε υπολογιστή, όπως το Vive Pro 2 (τα οποία συνήθως πωλούνται για τουλάχιστον 800 $ και απαιτούν έναν υπολογιστή που κοστίζει ακόμη περισσότερο) και σε αυτόνομα βασικά επίπεδα όπως το Quest 2 (ξεκινά από $300). Αυτό αφήνει το PS VR 2 ως το πιθανό μισό σημείο μεταξύ των δύο, κάτι που ακούγεται ελκυστικό από μια συγκεκριμένη οπτική γωνία. Τα 500 $ για ένα κουτί που παίζει παιχνίδια VR μπορεί να φαίνονται πολλά στο κενό, αλλά αν σκεφτεί κανείς ότι οι έμποροι λιανικής κυριολεκτικά δεν μπορούν να κρατήσουν το PS5 στα ράφια, είναι μια ενδιαφέρουσα αγορά.

Ωστόσο, η ζητούμενη τιμή του PS VR 2 είναι ο βασικός παράγοντας που θα καθορίσει εάν η Sony μπορεί ή όχι να ανοίξει μια λωρίδα για τον εαυτό της ακριβώς στη μέση της αγοράς. Ενώ το αρχικό PS VR κόστιζε 400 $, δεν μπορώ παρά να αναρωτιέμαι αν η Sony θα προσπαθήσει να το κρατήσει όσο πιο χαμηλά γίνεται για να ανταγωνιστεί τα Quest 2 του κόσμου. Και πάλι, το PS5 είναι ήδη λίγο πιο ακριβό από το PS4, οπότε ίσως χρειάζεται μια μικρή ώθηση. Προσωπικά, πιστεύω ότι τα 400 $ είναι μια ασφαλής τιμή και η Sony θα το τηρήσει.

Αν και δεν γνωρίζουμε την τιμή ή την ημερομηνία κυκλοφορίας του PS VR 2, έχουμε μια αρκετά καλή ιδέα για τις προδιαγραφές του: δύο οθόνες OLED με ανάλυση 4K, οπτικό πεδίο 110 μοιρών, απτική ανάδραση και βελτιωμένο μάτι -tracking σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Είναι σίγουρα εντυπωσιακές φιγούρες και κυρίως βγάζουν το Quest 2 από το νερό. Ωστόσο, υπολείπονται αρκετά από τις προδιαγραφές του Vive Pro 2 — αν και αυτό δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη, έτσι δεν είναι;

Στα χαρτιά, είναι εύκολο να ρίξετε μια ματιά στους εντυπωσιακούς αριθμούς πωλήσεων του Quest 2 και να καταλήξετε στο συμπέρασμα ότι ένα ακουστικό VR που βασίζεται σε κονσόλα πιθανότατα θα πουλήσει επίσης καλά. Προσωπικά, ωστόσο, δεν είμαι απαραίτητα πεπεισμένος ότι το PS VR 2 και το Quest 2 ανταγωνίζονται για τους ίδιους πελάτες.

Εάν έχετε δει το μάρκετινγκ της Meta για τα νέα της ακουστικά — και αν έχετε παρακολουθήσει ένα αμερικανικό αθλητικό γεγονός τον περασμένο χρόνο, σίγουρα έχετε— η εταιρεία δίνει έμφαση σε κάθε πιθανή περίπτωση χρήσης του σετ μικροφώνου-ακουστικού εκτός από το gaming, συμπεριλαμβανομένων των ασκήσεων, της συνομιλίας προγράμματα, και άλλα carrots  του λεγόμενου «metaverse». Προφανώς, δεδομένου ότι το PS5 είναι μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών, μπορούμε να πούμε με ασφάλεια ότι το PS VR 2 είναι ένα ακουστικό gaming πρώτα και κύρια, καλώς ή κακώς.

Όλες οι ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΑΣΕΙΣ στον χώρο… ΥΠΕΡ

 ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ έναντι των ακριβών τεχνολογικών θαυμάτων.

 

Κάρτες στο τραπέζι, είμαι σκεπτικιστής για το VR εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχω πειστεί. Νομίζω ότι ο αριθμός των ανθρώπων στον κόσμο που θέλουν να δένουν ένα μεγάλο βαρύ αντικείμενο στο κεφάλι τους για ώρες για να ξεφύγουν στην πλήρη βύθιση είναι πολύ λιγότερος από ό,τι πιστεύουν οι περισσότεροι ενθουσιώδεις. Τούτου λεχθέντος, αν και αμφιβάλλω ότι η εικονική πραγματικότητα θα είναι ποτέ τόσο mainstream όσο φαντάζονται οι υποστηρικτές της, πιστεύω ότι έχει ένα λαμπρό μέλλον ως περιέργεια υψηλής τεχνολογίας που αγαπά ένας ποικίλος και αφοσιωμένος πυρήνας χρηστών.

Αποκαλέστε με μισητή, αν πρέπει, θαυμαστές της εικονικής πραγματικότητας, αλλά δεν νομίζω ότι το VR gaming θα είναι ποτέ ο μονόλιθος που φαντάζονταν οι πρώτοι χρήστες της Oculus πριν από μια δεκαετία. Όλες οι μεγαλύτερες τάσεις στον χώρο — η εκρηκτική ανάπτυξη του gaming για κινητά, οι αναδυόμενες συνδρομητικές υπηρεσίες όπως το Xbox Game Pass και το νέο PlayStation Plus, τα ενδημικά mega-games όπως το Fortnite — ευνοούν την προσβασιμότητα έναντι των ακριβών τεχνολογικών θαυμάτων.

Το Quest 2 αντιπροσωπεύει την προσιτή, προσβάσιμη έκδοση του VR που μπορεί να μου αποδείξει ότι κάνω λάθος και πιθανότατα θα έχει μεγαλύτερη ποικιλία λογισμικού και παιχνιδιών από το PS VR 2 επίσης. Πώς υποτίθεται ότι το PS VR ανταγωνίζεται αυτό; Ειλικρινά, θα έλεγα ότι δεν χρειάζεται, γιατί βρίσκονται σε τόσο ξεχωριστές λωρίδες. Αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να κάνει η Sony είναι να δημιουργήσει διαφημιστική εκστρατεία για αυτό το νέο ακουστικό που βασίζεται σε κονσόλα και δεν νομίζω ότι η εταιρεία έχει κάνει πολύ καλή δουλειά μέχρι στιγμής.

Αυτό είναι προφανώς υποκειμενικό, αλλά απλά δεν έχω δει το επίπεδο του βόμβου που θα περίμενε κανείς από μια καταιγιστική πτώση του νέου υλικού όπως το PS VR 2, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή αλλού. Η αντίδραση που είδα στο State of Play ήταν περισσότερο σιωπηλή απογοήτευση παρά προσεκτική αισιοδοξία. Με εξαίρεση το ριμέικ του Resident Evil 4, υπήρξε περισσότερη συζήτηση για τα παιχνίδια που δεν εμφανίστηκαν στην εκδήλωση (ιδιαίτερα το God of War Ragnarok) από εκείνα που εμφανίστηκαν, κάτι που δεν είναι ποτέ καλό σημάδι.

Νομίζω ότι λίγο πολύ όλοι όσοι έχουν παρακολουθήσει στενά τον κύκλο της δημοσιότητας του PS VR 2 αναγνωρίζουν ότι η Sony έχει μια πολύ καλή συσκευή στα χέρια της εδώ. Η εταιρεία πρέπει να βρει έναν τρόπο να μετακινήσει τη βελόνα από το “χμ, αυτό είναι ωραίο” στο “ουάου, το χρειάζομαι αυτό!” τους επόμενους μήνες. Ενώ μεγάλες αποκλειστικότητες όπως το Horizon: Call of the Mountain είναι μια αξιοπρεπής αρχή, πρέπει να δούμε πραγματικά τα ακουστικά σε δράση.

Για παράδειγμα: Οι απαιτητικές εμπειρίες όπως το Horizon θα εξακολουθούν να προκαλούν ένα τεράστιο μέρος της δημόσιας ασθένειας του gaming και έχει η εταιρεία σχέδιο για να το αντιμετωπίσει; Πόσο άνετο είναι; Θα προσπαθήσει πραγματικά η Sony να δημιουργήσει τη δική της εκδοχή του «metaverse»; Αυτές είναι όλες οι ερωτήσεις στις οποίες θα πρέπει να απαντήσει το PlayStation καθώς οι δημοσιογράφοι και οι πρώιμοι προσαρμογείς έχουν στην πραγματικότητα το ίδιο το ακουστικό.

Νομίζω ότι τα επόμενα δύο με τρία χρόνια θα είναι μια κρίσιμη στιγμή στην ιστορία του VR και το PS VR 2 πρόκειται να είναι ένα σημαντικό μέρος της εξίσωσης του παιχνιδιού. Ένα πράγμα είναι σίγουρο: Καθώς το Xbox συνεχίζει να κερδίζει στο PlayStation με πολλούς τρόπους, από συνδρομητικές υπηρεσίες έως απόλυτο μερίδιο αγοράς, η Sony πρέπει να τονίσει τα πλεονεκτήματά της έναντι του μεγάλου πράσινου κουτιού και η εικονική πραγματικότητα είναι ένα από τα μεγαλύτερα. Μένει να δούμε αν μπορούν να κάνουν το καλύτερο.

ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ

VR Games Logo Transparent

2022 @ VRGAME.GR – All Right Reserved.